090406

Vår det någon som såg dokumentären igår på svt 2. Tror den hette "Jag vill inte leva detta livet" Otroligt gripande, usch mådde illa när jag såg den! Men otroligt bra! satt och zappade mellan 2an och 3an ( där det va "vårt bröllop i era händer") Sen på slutet när henke visade att han hade skärt sönder hela armen så bytte kanal, då vart både jag och erik helt ställd och illa till mods. Jag bytte kanal till 3an då där det va dags för bröllop, mkt finare! ( jag råka kläcka ur mig den fina kommentaren att jag vill gifta mig med Erik, han fråga om det va ett frieri.. xD Nu va de väl inte riktigt så jag mena.. FAaaAhHnn! hehe;)
Även att dom hade bröllopsfesten i en verktad.. Dom skulle säkert kunna hyra nån sockenstuga billigare, men vad blir det för tv om alla ska ha sina fester i en socken stuga! ;) hehe

Johanna har vart här på Fujitsu på jobb intervju. Jag tyckte att det lät positivt både från Johannas och Annikas håll! Great!
Hoppas verkligen att hon börjar här! Vore så jäkla kul!

Bara en halvtimma kvar nu av min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0