090420

Måndag igen.. De känns som det är måndag jämt! Jag vill ha helg! ;)
Men men.. 1 vecka kvar tills Johanna börjar här, ska bli skoj.
Min helg har vart rätt så lugn. Vart hemma och poa på litte.
I lördags va jag och Erik och badade. Jag simmande rätt så många längder, jag räkna inte men de vart en hel del. Men bassängen e liten åxå så man måste simma många längde om det ska bli nåt ;) Gjorde en alldeles underbar tacopaj till middag! Har i matlådan idag! Mumma!
Igår kom man mamma och pappa på besök. Dom hade med sig min kära systers barn. Emma och Lovisa. De vart ett jäkla stå hej ett tag. Men gud va go dom är, älskar dom små liven! Eller små och små.. Lovisa börjar skolan till hösten!! Kan inte förstå vad tiden går fort! shit!

Nåväl. Åt middag hos svärmor igår. Fick en skink och broccoli paj. Den är skit god så att det blev paj på paj, gjorde inget.
Svärfar har fart till USA. Ska vara där i två veckor. Värsta lyxen! Norrskog som bjuder. ( han har sca) Fast lyxigt och lyxigt. USA är inte mitt favvo land.. Kan inte förstå att dom är så jävla knäpp i skallen??!?

Jobbar sent idag. börjar 9.45 - 18.00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0