090427

Godmorgon!
Hoppas ni är lika pigga och glada som jag är!
Haha inte riktigt kanske men nästan iaf. Vem är pigg på Måndag morgon?  Men humöret är rätt så bra, Johanna börjar ju idag! weeei!
I helgen har det vart så underbart väder så jag har inte suttit inne häcka vid datorn.. He går int!
I lördags va det riktigt sommar väder! När jag klev upp på morgonen så i solen va de 26 grader.  Men så fort morgonsolen försvann runt hörnet sjunk den till 16-17 grader.
Erik for och hämtade en skrot bil som vi skulle ta växellådan av och sätta på den på våran 245.. Medans Erik for och lasta upp bilen åt John (skulle fara med ett lass till Sundsvall på Söndag) så skulle jag börja skruva lös några skruvar från bilen som erik hade vicka upp på sidan ;) Men de gick inte så bra och jag hitta inte det jag skulle akriva med, så jag givk och hämta en stol och satte mig att sola tills han kom :) gick i endast linne hela dagen! (jag hade byxor också) De va såååå härligt! På kvällen såg jag att jag hade fått en fin bränna! Lite röd men inte så farligt som jag brukar få. Utan bara lite röd och varm. Har blivit lite brun nu när det röda har lagt sig :)
Igår, Söndag, va det lite sämre väder. De va varmt, men lite kallare än igår och blåste en del.
Jag fick låna Johns bil hem till mamma och pappa. jag kom dit innan mamma hade klivit upp :) Systers barn kom också på besök. Vi sparka lite boll målade med vattenfärger. Sedan gick vi till stallet och körde dante en sväng. åååh underbara Dante! Han är så fiin!  
Kom hem igen till Stugun vid 2 halv 3 tror jag. Efter det gjorde jag inte så mkt.
Åt middag hos Svärmor. Jag fick en matdosa också. Hon är så snäll :)

De va min helg! Nu vill jag höra hur eran helg var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0