April April!

Klart att jag och Erik inte ska kolla på nån ny lägenhet! vi trivs så bra så i våran 2a på Orrvägen!
Jag gjorde ett försök att lura er men de gick inte så bra.. :)
(de va nog ingen som gick på det?)

Idag är de Torsdag! jag säger det varja vecka men , Shit vad veckorna går fort! Skrämmande..
Ska ut och köra Flicka idag efter jobbet. hoppas det är lika fin väder i EM som de va igår! Igår  va de helt underbart väder.
De va så skönt att jag och Erik tog en lång promenad ist för joggingturen.. (faan!) De käntes verkligen att gå upp för backen till Solbacken.. Men det är bara bra! Jag trodde att jag skulle få träningsvärk i benen, framförallt vaderna, men icke..

Just de! Jag tog skinnjackan på jobbet idag (+mina rosa skor som skaver ;) åååh! Nu är det vår! Härligt
Längtar till Påsken! hoppas Anders är snäll så jag kan fara till fjällen och få somna mittute i ingenstans i solen! Härligt!

Back to work! (inte för de ringer så mkt men endå)
Ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0