Borttappad?

Jag känner mig helt bortglömd! Jag vill så gärna komma tillbaka!
Ponnytrav, är det jag pratar om.. Jag har alltid älskat och hålla på med hästar och trav har det bara blivit mer och mer.
Men sedan jag träffade Erik så har det liksom försvunnit. Inte Eriks fel! Jag älskar honom. Men liksom mitt största intresse finns inte här.. Det finns fan ingen som håller på med trav ( visst anders har en bloding, men han gör ju inget med henne), bara dom som spelar på trav.
Det finns 1 (!) bra körväg. Men där är det björn, jag är livrädd att stöta på någon. Då törs man ju inte köra där. Det finns ju en 800 meters (?) bana i Ammer. Men ska jag verkligen behöva fara dit varje gång jag ska köra? Vem vill hjälpa mig varje gång jag ska dit isof? 
Namnlöse står i Sala hos Lisen. Han har det bra! Det är jag tacksamöver. Jag kan inte ha honom här själv.. Då han är hingst. Vart kan man ha hingt tro..? Ja de vet inte jag heller. Så han fick flytta.. Det tar emot när jag tänker på det och blir tårögd.. (fan jag sitter på jobbet, då kan man väl inte börja böla?!?!?)
I Stugun.. Ja jag BOR i Stugun. Jag trivs jättebra både i lägenheten och på jobbet. Men va fan. Det är ju hästar, trav jag vill hålla på med! I ur och skur! Kan nån göra en fin lång körväg längs älven eller?
Det bästa hade ju vart om någon kan göra den fina vägen jag vill ha längs älven (där det inte är några björnar) Och Olle har en "filial" med hästar hos Anders och har mig som anställd. Det hade ju vart drömmen! Men det är ju drömmar.. Drömmar! Som med största sannolikhet aldrig kommer att uppfyllas...

Erik ser en massa hus på andra sidan älven, vid bostads områden osv. Men näe.. jag vill ha en gård med stall och KÖRVÄGAR UTAN björnar!

Faaan!

Nån son vill ha hjälp på tävlingar? Jag hjälper er gärna! selar ut, käkar, värmer.. m.m! Nån som vill ha hjälp, nån??


Kommentarer
Postat av: Jessie

Du har nog hamnat i fel landsände...

2009-04-22 @ 12:16:55
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Jennifer

Vilket roligt namn, Namnlöse.. Riktigt speciellt!

2009-04-22 @ 12:51:58
URL: http://www.dressyrbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0