Bra början på dagen..

...NOT! USch, jag tycker inte  om att börja dagen med jobbiga människor.
När klockan ringde och jag låg och drog mig så hörde jag en traktor, lite dovt så där som i vintras när dom skotta snö.. Men jag kunde inte förstå vad dom gjorde denna morgon. Men när jag klev upp så hörde jag ingen traktor, jag va ut och hämtade tidningen, hörde ingen traktor då heller.
Så jag trodde att jag drömde nog bara...
Men sen när jag gick på jobbet så va de en traktor ute minsann, den va inte inne på området, men utanför och sopa grus.. Så då när jag va uppe så tog han nog en kopp kaffe ;) hehe!
Nu vart de mkt skitprat om en traktor..

Jag har en tid sökt efter "hästbloggar" men de har inte vart så lätt. Men nu har jag börjat hitta litte ;) Har man hitta en, så kommer det flera :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0