Mallis!

Inatt drömde jag att jag och Maria skulle åka till Mallorca! Vi tog oss till flygplatsen och hoppa in i flyplanet och allt va så underbart. Att få komma bort till ett varmare ställe. Vi hann tyvärr aldrig lyfta för Erik hade kommit hem och knuffa bort mig från hans säng!! MORR! Vi satt iaf jätte skönt och väntade på att vi skulle lyfta.
Nå, vem är Maria? Hehe! Joj det va Maria Jönsson! Vi gick i samma klass på Marieby och Kastal, och jag har nog inte träffat henne sen vi sluta kastal.. Så fråga  m ig inte varför jag skulle ut och resa just med henne, för de vet jag inte själv.. Trevligt hade vi iaf! !
Och varför jag skulle åka till Mallorca vet jag inte.. Jag och Erik ska ju till Turkiet, Marmaris... hehhe
43 Dagar kvar tills vi far till Turkiet!!!! Gaaah! Måste köpa mera lättklädda kläder.. hehe alltså jag menar, man kan ju inte gå runt i tjocka jeans där heller, man måste ju ha några shorts linnen och sånna kläder! Men de förstog ni ju eller hur!  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0