Ny lägenhet!!

Jajjamen! Idag ska jag och Erik titta på en ny lägenhet här i Stugun!  En lite större!
Jag hoppas att det kommer bli bra!! yeeay! :)

Körde Flicka igår.. Det är ett under att jag kan köra henne.. Kommer nog aldrig att ta mig ut på banan med denna bångstyriga dam.. Hon började snällt när jag sela henne och vi körde iväg. Men typ 50 upp på vägen i skogen så är det en massa rat (enligt mig;) Där hade Anders ställt en till vagn, som va livsfarlig ;) ( det är nya grejer där varje gång man kör där!) Hon vände när hon såg den.. Skit märr! jag fick hoppa av och leda henne förbi..
Men som sagt: Skam den som ger sig! Hon är iaf världens snällaste att hålla på med. (nästan iaf!) ;)

Ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0