Ont i arslet!

Jaa så in i helvete! Man jag va sååå duktig igår!
Erik har ju som sagt kört sönder växellådan till 245an. Jag skulle igår få låna Johns bil till stallet, men han va int ehmma när jag tänkte fara. och jag funderade på hur jag skulle få ihop dagen. Jag skulle ju hinna motionera också innan klockan vart allt för mycket.. Så gissa!! jag cyklade till stallet! Mitt arsle höll på att smälla av innan jag ens va i kompaniet, men skam den som ger sig ;) bitvis gick det inte fort. Men jag sa till mig själv att jag skulle klara om alla backar. Det gick onte fort bitvis. Men det va inte hastigheten som va mitt mål. utan att orka hem också! :)
Så idag gick jag till jobbet för jag kunde inte sitta på cykeln, haha! 

Idag är det Onsdag. Igår jag fram till att 3 helger kvar till vi skulle fara. Men nu såg jag att det  är 4 helger.
Måste börja planera litte vad som köpas in (solkräm, shorts m.m) så vi måste planera in en dag i staden också.
Sedan ska vi fara neröver en sväng också till Namnlöse och Diké (min nya avelsmärr), och hälsa på. Så ska jag hämta en skitsnygg sulky :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0