Påsk helgen

Det har vart så underbart härligt att vara ledig! Men samtidigt känns de tryggt att ha ett jobb att gå till. Som jag sagt tidigare s trivs jag, men inte mitt drömjobb. Jag ska ha hästar för att må bra ända ut i stortån :)
Nåja.. Jag gick hem kvart över 5 i Tordags. Det ringde ingenting vill ja lova! Men jag hitta en sida där man kan göra egna tröjor.. eller ja, egna tryck. och jag  vart fast! hehe Har beställt en till mig och en till Erik! Skit snygga. Ska fixa en bild när dom kommit :)duschade och packade när jag kom hem,
Fredag: Jag klev upp halv 7 (!) Jag åt frukost sedan for jag till stallet och körde Flicka. Mockade och gjorde grett. Sedan så for jag hem och bytte kläder och tog 245an till stan och in på travet. Jag hälsade på Malin. Surrade litte. Hon hade för övrigt en lyckad dag! Trippa Undan klarade premieloppet. Tuffing Karma vart 2a, slagen med en nos. Stog 20 tillägg på stona..
Sanity, som är Ösetrsund RixFM häst, vann på ett strålande sätt. Han var kanon fin! Håller han sig fräsch så kan han komma långt!
Sedan kom Erik och hämtade mig så for vi till Häggsjön åt middag direkt när vi kom fram,

Skriver mer sedan. Ska utbilda mig lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0