Skärt torsdag?

hehe näe inte riktigt va!? Skärtorsdag heter det ju bara..
Körde Flicka igår, och i början tänkte jag oj oj, detta kommer bli intressant då hon kändes jätte pigg. Men det är rätt så stora stenar en bra bit upp, så hon va rätt så lugn.. Sen däremot upp pi skogen så ville hon inte gå dit jag ville att hon skulle gå.. Men hon gjorde till slut som jag ville hon trava på litte motvilligt. När vi vände så trava hon på riktigt bra.
Jag ska inte säga så mkt men jag tror attt denna dam kan bli nåt riktigt bra! Älskar hennes steg! redan i lugnare farter breddar hon ordentligt på bakbena! Goood giirl!

Nog om det!
Erik sa till mig här om dan:
- Lina! jag kom på en ny slogan till kronfågeln idag!
- Jaha.. tänkte jag....
- Ja! Kronfågeln - Det glasklara valet!
- HAHAHAHAHAH

Nå vad ska ni göra i påsk då?
Imorgon far vi till Häggsjön. Jag ska gå på litte trav först och kika och hälsa på litte.. Härligt..
I häggsjön ska vi bara må gott, åka skoter och grilla korv. Hoppas på sol så man kan somna i solen och bli lite röblommig ;) hehe! Så vi hörs nog inte så mkt mer nu förrns senast Tisdag.. Kanske hör av mig nåt imorgon och på Måndag.. Jag vet inte när vi far hem men de lä väl märkas..

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0