Svenne banan

Just nu spelas svenne banan på hyffsad nivå för att vara på jobbet.
Värdelös låt egentligen, men den sätter sig på skallen!!
Hehe. Nu väntar vi på tingeling!  ;) haha Är det Fredag så ska de höras! hehe

Ikväll skulle det tydligen va After Work på "Lappi" ( La Prima) i 7 tiden, så det lutar väl att man ska dit.
Men jag m  åste köra idag åxå. Tänkte ju köra igår. Men de vart inte. jag tog in tindra först och borsta av henne. När jag gick ut och hämtade Flicka så sprnag i alla värdlens fart runt i en stor cirkel. Hon såg faktiskt ut att ha lite kul ;)
Hon va väldigt uppspelt så jag kände att de skulle vli en lagomt rolig körtur. Så jag gick upp dit Anders har sitt skrot och titta lite. Det fick räcka med det. Hon flåsa bra nog när jag tog ut henne ur hagen. Hon lugnade sig fort iaf.


Hm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre.. Det händer väl inte så mkt på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0