Tisdag.

Skum dag idag. Varken glad eller nere.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men Har pratat med en dansk och jag lyckades rätt så bra! ;) Väldigt enkelt samtal kan bli svårt när man inte förstår varandra. ;) Men vi löste de och hon vart glad ;) hehe

Igår jobbade jag som sagt kväll och kom hem åt mat for jag till stallet kom hem 21.00. Jobbigt när man slutar 18.00. Man hinner ingenting. Man jag satt och kolla på spärlåst, eller vad de heter. Dom letar rätt på sin biologiska släkt.
Erik va ute och kolla på en Skogsbilväg. Jag vet ju hur han kan köra med den bilen och jag har sagt åt honom 4658083324206465 miljoner gånger att TA DET LUNGT! Men när sitter och kollar på spårlöst (eller vad de nu heter) så ringer han och säger att han kört sönder växellådan, och väntar på Niklas som ska bärga dom. (Philip åkte med Erik åxå). Och v70 e på lackering.. Så nu är vi utan bil.. Lyckat Erik!


Aja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0