Vart tog Blondinbella vägen?

Ja jag vart litte brydd igår när jag skulle in på Blondinbellas blogg.
Spotlife (där blondinbella har sin blogg) har blivit utsatta för hackers. nån har tagit sig in ocg förstört...! Inte acceptabelt..
Jag menar inte att mitt liv går under bara för att jag inte kan läsa isabellas blogg, utan att folk inte kan acceptera att vissa lyckas och vissa inte.. bla bla.. trist iaf! Det är ju inte bara hon som är utsatt utan ALLA spotlife´s bloggar. Det är en hel del.. (Tur jag har min blogg hos Blogg.se, för ni skulle ite klara er utan den va!? haha)

Näe, nu snart ska jag nog gå och väcka Erik! För om vi ska hinna tillbaka från stan till 14.00 (då vi ska bada, motionssimma!)
I stan ska vi nog kika på gardinstänger och gardiner.. Jag kanske litte akut ska köpa en bikini, då min har torka sönder i resoren(den frasar ihop)..
Hm undra om han e vaken, tyckte jag hörde nåt ljud från sovrummet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0