Vit tisdag..?

Denna vecka på året har tydligen en massa konstiga namn.
Måndag: Blåmåndag
Tisdag: Vittisdag
Onsdag: Dymmelonsdag
Torsdag: Skärtorsdag
Fredag: Långfredagen
Lördag: Påskafton
Söndag: Påskdagen

Inget jag visste tidigare. Man får lära sig mkt på det här jobbet!
varför skulle det heta vittisdag? hehe konstigt!
Sitter och lär mig inlåning nu, andra dagen jag lyssnar! Kan ju säga att jag fattar ingenting! Men de är väl inte så konstigt.. Jag färstår ju inte mkt i vanliga fall heller.. hoho

Idag är det  44 dagar kvar tills planet lyfter från Arlanda till Turkland! De ska bli sååå härligt!

I Lördags när jag och Erik va till stan så va vi in på IXO House. Dom har ju litte Vero Moda kläder där.
Jag köpte en klänning (utan att testa) de va fin, kan va härligt att ha på kvällen om man ska ut och äta på kvällen. Jag kom på imorse att jag inte hunnit testa den ännu. Så jag drog på mig den, och den satt perfekt! ;) Yeeay! Jag köpte även en bikini som är från Panos Emporio. Jag har sett den tidigare och den är vit med nå rosa blomma på. Skit fin men svin dyr! 600kr för en bikini tycker jag är mkt! Men vet ni vad de bästa va! Jag fick den för 300kr! Vet inte varför.. Men jag gick därifrån glad iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0