Dålig uppdatering

Ja nu har jag vart riktigt dålig uppdatering på senaste tiden. Har hänt en del saker och jag har inte haft lusten då det funnits tid.
Men lite kort kan jag sammanfatta semestern med Hovdsjö, Häggsjön, Norge, Blixtnedslag i huset. Bergsåker, IKEA, Inredning. och imorrn ska jag till Ljusdal. Ska följa med Erik dit  på skogsmässa. De lär bli en hel del Lastbils prat och kran prat, då dom funderar på att köpa nytt. Lite segt kanske men men.
Vi har även hunnit med en hel del inredning här. Ska försöka ta lite kort och visa er.. Men inget jag kan lova ;)
Idag va jag å erik på Arctura med syskon och släkt :) Kul. Väääääldigt god mat!

Ne nu blir det sängen!
Skriv en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Meschan

Vart är kortet som du sa att du hade lagt upp??

Jag vill också ha semester huhu..

2009-08-18 @ 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0