Hej hopp!

Kom hem idag från två nätter i fam. Pettersson´s sommar stuga.
En stuga helt utan el och rinnande vatten. Vi har haft det väldigt mysigt, med tända ljus och spelat kort. Tog 4hjulingen till affärn på byn ;)
De har ju inte vart så varmt så att man kunat bada. Det finns ju ingen dusch, så vill man bli ren så måste man bada i sjön. Erik han tog ett dopp igår. Men jag, näee, fy fan va kallt! Jag skippade de och duscha när jag kom hem ist.

Har även hunnit en sväng till Solberg och kört Namnlöse. Vad löp sugen han är..! ...på hemvägen ;) hahah. Han är sig lik! Ska till Sundsvall på Fredag. Ska tävla med Namnlöse på kvällen. Men vi hade tänkt och hinna med en sväng på IKEA. Så måste ringa imorrn och höra om man kan komma och lämna honom på travet när vi far på Birsta.

Imorrn ska jag köra Flicka första gången efter Lördagens misslyckande. Kvalet som jag hade räknat med skulle bra, gick åt helvete. Vet inte om jag är så sugen ;) haha, fortfarande arg på henne! Hon hade inte bråkat på länge. Men, men...
Magnus, som körde Namnlöse, skötte sig gallant, och klarade kvalet :) Tack Magnus!
Du ska få köra honom i lopp, bara jag har kört 2 lopp så jag får behålla licensen.

Ne nu blir det sängen. Lät som vi skulle hinna med en sväng till stan imorrn med. 
Jag vill ha en storhäst! Anders kan köpa en till mig ;) Mohahha!

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0