Puh!

Vad jag har stått i idag!
Dagen började med att jag klev upp och for till stallet och lagade hagen, mockade och gjorde grett. 
Sedan satt jag hemma vid datorn mest till lunch. Då gick jag till bageriet och åt en sallad med Johanna. Mumma!
Sedan gick jag på ICA och handla, sedan hem och tog de lite lungt en stund till. Erik kom hem. Han somna och jag tog och började göra en paj. Skink och Broccolipaj som jag ska bju på imorrn! Tänk att jag lagat nåt med både broccoli och purjolök i! Framsteg! Sedan gjorde jag Foccacia (stavas?) Ett bröd som e gott som fan! den såg först misslyckad ut, men smakade riktigt bra! Sedan tog jag och gjorde lasagne. Men efter de så hade jag ingen aptit. Tror de e fan första gången haha! Ne men fick inte ner många tugger av maten. Vart ju många matlådor ist, måste ju börja ladda upp. Börjar ju jobba till veckan. 
Sedan stack jag och Erik ut å gick. Väldigt skönt att röra på sig lite. Va in till Örjan och Hillevi en sväng också. Hämtade papper till köket. Sen gick vi hem. Så ni sitter jag här ;)
Nån gång under dagen hann jag även med att dammsuga, göra 15 situps och 10 armhävningar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0