Sista semesterveckan

Ja då är det måndag och sista semesterveckan har börjat. det har vart så skönt att vara ledig! Sista veckan kommer också att bli väldigt lugn!
Idag ska jag luncha med Johanna. Ska äta en sallad på bageriet, mumma! Sen ska jag handla mat. Ska göra en skink och broccoli paj till imorgon. Pappa, mamma, andreas, mikaela och lille albin ska komma och hälsa på efter travet :)

Imorse tog jag och for till stallet innan jag gjorde nåt annat, skulle ta ut hästarna men de hade Anders redan gjort. Så jag tog och lagade lite hage, såg att nedre tråden gått av, så de va ju till att knuta ihop trådfan.

I Lördags va jag ner till Ljusdal mer Erik, John och Katarina.Vi hade ett strålande väder! De va kallt som fan när vi for. men på dan vart de hett ett tag. Men inget jag klagar på! njuter av den lilla värme som är kvar. Det känns verkligen att hösten är vääligt nära!!
På kvällen stannade vi till i Bräcke, hos Håkan och Emma. Håkan har eget åkeri han med. vi hade trevligt, Erik blev full, och vi satt hos håkans mor och far som va barnvakt åt en 2åriga Tilly. Världens sötaste 2åring :)

Har kört Flicka några gånger efter att hon bråkat. Och hon har inte gjort en fena efter vårt lila "bråk". Skönt de. Menska nog kolla upp de där.
Måste börja träna att ställa upp henne då hon ska visas på wången den 29/8. Hoppas de går bra! Måste tvätta henne ordentligt innan vi far dit. Hon har ju vart duktig och klia sig :S och de e inte så bra. Tror inte domarna brukar gilla de.


Kalle!
Kalle i Ljusdal ;)

Sovrum
Vårt sovrum :) så skönt när de blivit klart där! innan vi va på ikea hade vi inget ovanför sängen.

sovrum

Har även köpt ett duschmunstucke ;) hehe

Kallt                                      ljummet                           varmt

man borde byta plats på blått och grönt tycker jag.  Men men. Sen om de blir över 41-42 grader så börjar de röda att blinka. bra för den som inte har nån känsel hehe ;)
En onödig pryl, men sånt får man köpa ibland;)

Har även en ny mobil, den ser ut så här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0