Sjuk?

Sista arbetsdagen denna vecka. Den här veckan har gått rätt så fort, men känns ändå lång på nåt vis. Men det är väl sthlms resan som gjorde de skulle jag tro.
I Tisdags kväll när jag låg i sängen så känd jag att det började kännas i halsen. Lite ont och torrt på nå vis. Trodde dan efter att jag inte skulle kunna prata. Men jag var bara lite snorig. Det regnade ju på oss när vi gick till Brunkebergstorg. Men inte blir man väl sjuk av de. igår, va jag mest bara snorig och lite hostig. Var jobbet endå. För såååå dålig var jag inte. Idag är jag lika snorig, om inte snorigare. Ont i huvvet när jag gick till jobbet också. Känner mig även lite varm. Men jag ska fortsätta att jobba så om de inte blir värre så går de ju bra..

Imorgon är det premiering på Wången. Tränade Flicka att springa bredvid mig och och bara tvärstanna, när man inte är påväg mot stallet! Pissmärr ;) Ne, men jogga gick ju bra, men springa fortare va hon inte lika pepp på. Ska träna mer idag. Gick ju hyffsat igår till slut. Sen så gick jag och hade ena armen över manken, försökte få henne att gå på tygel. Tro på fan och hon gjorde de nästan direkt ;) HAHA! Men en hand räckte de till och med så jag kunde filma med kameran.
Så blir hon ingen travhäst tror jag säkert på en fiin framtid som ridhäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0