Söndag

Jahopp, då var de jobb imorgon efter 4 veckors ledighet.
Det har vart väldigt skönt. Jag tycker jag har lyckats tagit till vara på tiden rätt så bra.

Åkte till Häggsjön i Fredags. Jag sov så dåligt så jag vet inte vad. Vaknade varje gång jag skulle vända mig. Hade en hård kudde, och sängen va oskön. Jag har tidigare inte haftnågra problem att sova där. Man kanske börjar bli gammal och stel? haha
Igår var jag och Katarina och plockade blåbär i skogen nedanför. Kände att de bet till på ringfingret på höger handen, men de va väligt knottigt så jag tänkte inte så mkt på de. Sedan på kvällen va de liite svullet, som ett vanligt myggbett. Inatt så kliade det så jag höll på dö. Och imorse så var halva handen alldeles svullen. Och de är den fortfarande. Gör lite ont nu faktiskt.
Men frågan är ju vad som bet mig egentligen.. Jag tror ju inte ett knottbett gör så mkt. Kanske en spindel, de va ju en hel del spindelnät emellanåt. Eller va de en geting? Jag vette fan..
Inga bilder blev de i helgen heller, lite trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0