Hejsan!

Jag har som inte haft någon ork eller lust att skriva i bloggen på ett tag. Det blir väl så.. Lägger in mer inlägg när man är på bättre humör och färre när man är på sämre humör..

Vad har hänt då på senaste tiden.. Ja.. Det är inte mkt de.

Det var en lugn helg denna helg. Väldigt skönt. Lördag tog jag det mest lungt va i stallet och pyssla på en del. Sedan på eftermiddan åkte vi till Mårdsjön och titta på när Göran och mina kusiner spelade. Dom är grymt duktiga! :) Lite avundsjuk är jag!.. tänk att kunna spela några enkla låtar på gitarr!?
Sedan åkte vi till Örjan och Hillevi (svärföräldrarna) och hälsade på en sväng. På kvällen kom barba (niklas) och Mia och hälsade på och vi kollade på Flicka som lekte med elden. Jag tyckte den va bra! Synd bara att det va en sån jäkla dålig kvalité. Va ju en köp film desutom.. Jaja.
Igår, Söndag, Åkte vi till Mormor. Hon fyllde 75 år. Grattis! Hon fick en digitalkamera av oss allihopa. Hon blev väldigt glad! :) Sen gick vi ner till Jonas och spelade guitarr hero och fick bekräftat att jag ska nog inte satsa på någon karriär som gitarrist ;) HAHA!
Vi åt middag hos Örjan och Hillevi. Fick en god skink och broccoli paj.
Kollade på Ice Age 3 på kvällen. Nåågot bättre kvalité på denna film. Den var grymt rolig!

Ne nu räcker det för denna gång! Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0