Skåne..?

Då var det Måndag igen..
Imorse var jag som pigg p att jobba, men så fort jag tagit 2 samtal så påmindes jag om hur gärna jag hade stannat hemma idag.. Att man jobbar till 18.30 gjorde ju inte saken sämre.. Hade visserligen sovmorgon, men jag går mkt hellre upp på morgonen och slutar tidigare.. 

Mitt i julstämningen så måste jag berätta att ja och Erik ska fara till Gotland i sommar. Jag längtar sååå! Erik vill gärna åka "förbi" Skåpafors. Det är ju på andra sidan..  Men vi får se.. Kanske blir så att vi tar en trip ner till Skåne också..
Det var så att jag fick ett samtal på mobilen nu på eftermiddagen. Namnlöses uppfödare Malin Luckman ringde.
Hennes bästa vän hade haft en helsyster till Namnlöse och var så förtjust i denna, men den hade blivit sjuk och nåt mer. Men dom vill gärna ha en häst till att tävla. Och jag hade lagt ut en intresseannons tidigare och kolla vilket intresse det finns på honom. Det hade dom sett. Så Malins vän ville gärna låna honom att tävla med och Malin själv ville låna honom på lite ston. Vilket lockar oerhört.. Meeeen! Dom bor i Skåne... SKÅNE!
Jaa Jag har ju lite att fundera på då!

Såå, eftersom att dom vill låna honom och tävla med så bör han väl åka så snart som möjligt så do hinner träna upp honom ordentligt. Så Diké hade jag ju tänkt betäcka igen med honom.. Men får väl skicka henne till Chip i Sundsvall eller nåt då.. Ja det blev mkt nu!






 


Lite mörk bild, men tittar man noga så ser man att hon är ju faktiskt rätt så rund runt magen!
Några bilder på damen! Hon är ju trots allt i 8 månaden! Bara 3 månader kvar nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0