The Hills

Hej hopp i galoschen!
Idag ska jag åka med bussen in till stan och ska jag köpa julklappar.
Hoppas jag  hittar nåt fint till Erik iaf! :) Återstår att se.

Men jag måste ju bara vara med i en tävling! Jag har tittat och försökt följa serien The Hills på MTV. Men när serien sänds så kommer man precis hem från jobbet 16,30 och det är dags att laga mat. Sedan far man till stallet och fixar min underbara hästar.
Sedan när man kommer hem, ska man hinna diska, städa, duscha osv.  Det skulle verkligen  kul att ha denna box så man kan sätta sig ner en helg och se serien lite mer sammanhängande på en helg med tråkigt väder ute! :)
Länkar till tävlingen
http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0