090205

En väldigt lugn dag på jobbet! Har suttit och tagit lite samtal idag på morgonen på min nya lina. Gick väl sådär då dom ringde om helt andra grejer egentligen ;)

Åkte på att jobba kväll idag med så det blir inget stall för mig idag heller. Skulle behövt det nu! Både kolla hennes tänder och borsta igenom henne m.m Hon är ju så lurvig! ;)
Hoppas att jag slipper jobba kväll imorgon för jag har ju skoterkurs då! Vet dock inte vilken tid det börjar.
Det ska jag ta reda på.
Ja, Jag ska ta skoterkort i helgen! yeey! Äntligen! Sen ska jag sno Eriks skoter och köra en jävla massa ;) hihi!
Katarina ska också ta, så man behöver inte känna sig ensam bland alla 16-åringar. haha
Ne det ska bli kul. Även om jag helst hade vart ledig  i helgen då det var mkt som var.. PÅ lördagen var vi på stan mest hela dagen och fixa pass m.m sedan vart det middag hos Mor och Far. På söndagen var det dop.

Just det Måste ju hämta passet nån dag också.. Hm. Kanske kan ta ut dom timmar jag jobbat över nu nån dag. Annars kunde jag ringa, så jag kunde hämta det på Lördagen. Men som sagt har ju skoterkurs i helgen.
Nåväl.

Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0