Mycket att göra!

Har skrivit en lista med en massa som jag har att göra. Känner mig smått stressad!

* Skoterkort
* Årsmöte
* Hämta ut tränset
* Ringa ägaren till Flicka
* Ringa veterinär. Hon har ännu inte tappat framtänderna och ser ut att ha nå luss eller nåt, hon kliar sig på halsen så den är skavd och lurvig!
* Kolla när jag kan hämta passet. Kan det ligga hur länge som helst innan dom kastar det?
* Gå med i facket 
* Boka bord på Falkens
* Byta bank..
Ja listan kan göras lång.. Smått stressad.

Ja sen finns det en handlingslista också.. Men den kommer nog att fixas ikväll.. Eller?
Har ju lite brått idag efter jobbet, ska hinna äta, handla, fixa stallet efter jobbet innan skoterkursen börjar kl 19.00.. Vart det nu var!?
Nejdå, jag vet iaf vart det  är men, men..
Som sagt: Det är mycket nu!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0