090212

2 dagar kvar innan jag fyller år! Även till Alla Hjärtans Dag! Yeey!
Syster med barn och momma kommer på dan nångång! Momnma har med sig bullar och en tårta!
Vi ska även beställa en tårta!
På kvällen kommer även Mamma, pappa Jonas + tjej och så lillebror Pelle. Vi ska äta middag på falkens tillsammans med Eriks föräldrar! Ska bli kul! 

Idag har vart en strulig dag! Det har ringt om konstiga saker som tar tid osv.. Men det gör ju att dagen går lite fortare, men det har även gett huvudvärk till en del ;) Själv är jag inte drabbad, men vem vet, när man slappnar av kan det ju komma också.

Flicka har tappat sina tänder även på underkäken! Det känns bra! Jag började bli orolig för att hon inte skulle göra det men det verkar lösa sig! :) 1 problem återstår. Jag har kommit fram till att hon har pälsätare! Erik har vart till stan och han skulle in på Granngården och jag bad honom fråga efter nåt som hjälper mot det. Så vi får se vad som finns hemma när jag kommer hem! :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0