090226

hej hopp, Torsdag idag!
Skönt med Fredag imorgon. Vis ka fara till fjällen imorgon, har dock inte pratat med Anders ännu.. :s Måste göra det idag ;) Så han inte blir brydd varför hästarna aldrig kommer in. 
Fan va härligt det ska bli och åka till Häggsjön! Det är så mysigt där! Åka skoter, grilla korv, dricka varm O´Boy och va kall om stortån, pimpla, jaa med mera, härligt.

Jag och Erik åt Tacos igår, de va himla gott. Jag gjorde iordning ´matdosa som jag har med mig idag. Gott! 
Men tro vad man ska äta idag till middag? Blir nog pytt idag endå.. Eller ja, vi får väl se :)

Jag ringde Erik imorse och han svarade med en LESS ton. Ohh NO, tänkte jag. Hade fått lägga av lasset på vagn och dra ner den utan lass sedan fara och hämta lasset utan vagn m.m. Sedan när han skulle köra ner stödbena och blabla, så såg han att last bilen bara for.. Den hade väl inte vicken eller så, men tänk er.. En bil för jätte många kronor, och en bil som försörjer en bara typ far iväg hjälplöst. Aja, det hade väl gott bra tillslut iaf.. 
Jag tkr inte om att han ska vara på så dåliga ställen att köra. Man blir orolig!! 
Älskar ju min Erik!

Näe vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0