Fredag

Visst är det skönt med Fredag! Veckorna går så fort, och snart kommer vi sitta ute och äta lunch på jobbet :) Mysigt!
Det känns som det bara är Måndagar och fredagar, de andra dagarna existerar liksom inte, konstigt nog.
 
Igår gick vi en sväng med Flicka och en vagn på. Gå rakt fram är ju ingen konst, men att inte stressa upp sig när man ska vänta och stå still och sånt måste vi träna på. Så igår testade vi och vända lite snävare, och hon skötte sig fint! Men hon blir så stressad ute. Tindra står ju inne och skriker och springer runt i boxen när hon blir ensam (suck). Det har då smittat av på Flicka, men men..

Idag sitter jag över båda luncherna så ska jag sluta 13.15, så då ska jag blåsa in till stan och hämta pass och Erik :)
Sedan ska vi åka till fjällen!
Erik John måste göra nåt prov så dom får köra timmer (!?!?), Katarina for in till stan igår, så så fort dom e klar med proven så åker john och katarina upp själva, Erik väntar i stan på mig så ska vi åka upp i egen bil! Örjan och Hillevi är nog redan påväg dit :)
Typiskt familjen Pettersson, åka varsin bil..


Ska lyssna på denna låt i bilen när jag far till stan! Man vrider upp så att man inte hör sig själv sjunga! KANON!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0