Fredag!

Det är så skönt att det är Fredag! Ska käka popcorn och mysa i soffan med Erik!

Det där mötet med klubben va tydligen ett styrelse möte! Så jag sket i det!
..men vänta nu?!? Styrelsemöte, är jag med i styrelsen? VA!
Som sagt det var ju årsmöte härom veckan. Tydligen så vart jag vald till ungdomsreserv! Men alltså jag blir så jävla trött! Helt ärligt så tror jag denna klubb är på väg ner i botten!
Först och främst ska man väl fråga innan man utser nån!?
För det andra så kan dom väl ha talat om det för mig!?
Jag blir så less!
Så mötet igår gällde att Anders ställer upp om pappa är sekreterare, och pappa ställer upp om vi inte  har något dubbeltrav. För han orkar inte och sen tkr han det är fel att vi här ifrån inet får någon chans till "våra" prispengar.
Men är det ingen som ställer upp så får man ta konsekvenserna. (stavas det så !?)
Jag har väl lite ideér och tankar om hur vi kan ändra detta men det tänker jag inte tar här.
Alla vill ju ha dubbeltrav, det är klart. Alla vill ha det men ingen vill göra nåt. Alla vill liksom bara ha det.

De senaste åren känns det som om att jag glömts bort?! I somras så sökte dom folk och fick ta in sånna som inte kan så mkt egentligen. Men hade nån frågat mig!? Näe! Då ställer jag fan inte upp heller!
Sponsorer är ett annat problem.
Jag kan hjälpa till och leta sponsorer m.m här i kring Stugun, för här finns det mkt företag som kanske är villiga att ställa upp.
Frågar ni så hjälper jag förmodligen till! 

Puuh! Nu har jag fått de sagt också!



Som sagt! Fredag idag. =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0