Godmorgon!

Ja jag är hemma än, har en halvtimme kvar innan jag måste gå på jobbet. Man jag var tvungen att fylla på telefonen, eller är, har inte gjort den ännu..
Erik´s klocka ringde 20 i 6 så kunde inte somna om, men jag drog mig en stund till kvart över 6.. Har nu hunnit ätit frukost och läst halva tidningen!

Igår åt jag sallad till middag, rosta macka som jag skar i småbitar, och skar gurka. Jag skulle va duktig och göra egen vitlöksås, men vi ska inte prata om hur de gick. Jag gjorde iaf ett försök! Sedan blanda jag en sås, med pulver som blandar i tex creme fraiche ;) Men jag var t ju mätt iaf :)
Idag blir det nog Tacos till middag :)

Har ni lyssnat på Britney Spears nya skiva? Den är iaf hur bra som helst! Annars tycker jag att de flesta artister har 1-2 låtar som är bra på en skiva, men denna brud har gjort flera bra låtar! Just nu är min favorit Unusual You! Lyssnar på Amnesia just nu, inte den bästa men duger att lyssna på ;)
En annan sak? Visst blir musiken mkt bättre i bilen!?? De tycker jag, nästan så att man kan sno Erik´s bil och ta en sväng på byn bara för att musiken blir så mkt bättre i bilen! :)




Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0