Goddag

Imorse när jag kollade på klockan var den 06.29! Neeeej! och klockan som ringer 06.30! Suck det är så jävla jobbigt! Men men, de va bara att ta sig i kragen och kliva upp! Just nu e jag trött i huvet, men pigg i kroppen. Tog en extra sväng i morse när jag gick till jobbet, det var skönt  :)

Erik jobbar förmiddag denna vecka också, så jag får lite sällskap på eftermiddagarna. That´s Goood!!
Igår åt vi sprödbakad fisk och potatis, idag tänkte vi äta Tacos, men Erik ska in på nå möte på em idag så vi tar Tacosen imorrn ist. Så vad ska jag äta idag då tro? Pyttipanna? Inte så gott dock men det funkar ibland..

Igår floatade jag! ..hm och vad tyckte jag då!? Jaa Det var skönt, spännande, häftigt, härligt...
Ja det fanns många ord, för vad jag tycker! Jag trodde först att jag skulle få typ klaustrofobi (stavas det så?) ja cellskräck är väl ett annat ord.. ;) Den ser ju liten ut tunnan men den känns inte så trång när man ligger i den.
(tunnan ser inte exakt ut som denna på bilden, man kan stå raklång i den jag floata i)
Sen när jag väl låg där så va de skönt, jag hade en nack kudde, de va nog litte skönare än att ligga med vatten runt ansiktet. Jag gatt ju försöka röra mig litte i vattnet, de gick ju knappt att trycka ner armarna i vattnet, de kändes ju lite skumt men skönt!
När man låg där och slappnade av så kändes det som om man gungade på vågor på havet, men tittade man upp så hade man förflyttats typ 2 cm, lite läskigt! Och tog man djupa andetag så kändes det som man flöt upp och ner i vattnet jätte mkt. Men det gjorde man tydligen inte!
Näe, men floata var en upplevelse :) Prova!


Inte jag på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0