Halloo

Tisdag idag.. Känns som denna kvälls vecka kommer bli seeeg!

Var till stallet imorse, tog 245an, Den starta direkt!! Yeey! Men Erik hade haft batteri laddarn på så det var väl därför. Men han gick som spjut sen! Haha, inte direkt men nästan ;) Bilen fick stå på hos Anders. Ville inte stänga av den, det hade nog gått men gjorde det endå inte, går ju rätt så fort att mocka..
Kom hem kavrt över 9 imorse, och börjar kvart i 10. Vart lite stressigt. Men jag hann med att sminka mig, byta kläder, gosa med Erik, och gick 27 över! Razer Lina! ;) haha
Om ca 40 min är det fika, sedan har man några timmar kvar tills klockan blir 18.00.
Har nåt matförslag till mig!? Jag vet inte vad jag ska göra till middag.. !?

Sivan som hade hästarna i stallet förut skrev en kommentar på ett äldre inlägg.
Flicka och Tindra mår bra! Men jag tror dom båda saknar Troll och Alice!
Hoppas ni trivs i ert hus oh stall! :) Hälsa hästarna!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0