Hej hopp!

Igår så var det betsämt att vi skulle äta korv i ugn och potatis.. Men!! Jag vart så attack sugen på stuvade makaroner och korv!! :) Kanske blir det istället!
Igår åt vi panerat fläsk och potatis, hur äckligt det än låter så är det faktiskt inte så dumt! och väldigt lätt att göra! 
Man köper skivat fläsk och doppar i ägg sedan i ströbröd och steker. Ja, kokar potatis också så klart!  

Har inte tömkört nu på nån dag, det har ju varit så jävla svinkallt! -20 rader i sträck! Brrrr
Men vi får väl se vad det är för temperatur idag när jag kommer hem!
Igår så fick jag sms att dom var inne så då behövde jag inte ens fara dit! Det var skönt..

Hörs!


Kommentarer
Postat av: joyce

HEJSAN



VILL DU VARA MED O TÄVLA OM FINA KLÄNNINGAR FRÅN NELLY?

HAR VALT UT 5 KLÄNNINGAR SOM NI KAN VÄLJA EMELLAN !



KRAM

2009-02-04 @ 13:20:17
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0