Kallt så in i helvete.

-24 när jag gick på jobbet imorse. Inte nog med det, shit vad vi har har det kallt här på jobbet, eller i mitt rum är det väl skapligt. Men jag har suttit och medlyssna för jag ska lära mig nytt! Och det va svinkallt där ute i barackerna. Sedan var det ju lunch så där var det svinkallt också. Men nu sitter jag på min plats och har lunch i 15 min till.

Igår var det Karl's dop! Självklart så var det slut på batteri i kameran så det vart inga bilder, men det var jätte fint iaf! Prästen ville inte släppa Kalle. Han var jätte lugn, typ sov  ;)
Efter det var det fika för alla i Sockenstugan, världens största smörgås tårta tror jag ;) Sen var det en massa kakor på det! Jätte trevligt iaf !!  De va kallt igår med  runt -20 då med.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0