Måndag

Måndag morron är alltid den jobbigaste morgonen! imorse hade jag såå ont i ryggen. Det var en annan sorts ont, jag brukar ha lite ont när man vaknar och så, men idag var det annolunda. Men nu har det blivit bättre iaf.

Helgen var härlig, lugn men har endå hunnit med en del! Fyllde ju år i Lördags. Stora släkten kom med kaker och bullar. De var så mkt så det får inte plats i frysen och det är ju dumt att slänga, så jag har tagit med mig litte kakor på jobbet som jag ska ställa fram på fikat i eftermiddag.

Igår tömkörde vi Flicka en snabbis. Hon var rätt så lugn. Nu har jag fått hit vagnen också, så jag ska börja he vagn på henne :) Hoppas det kommer gå bra.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0