Ont i huvudet

Har så ont i huvet! Jag som aldrig brukar ha ont i huvet. Haft det konstant sen lunch idag.. 
och det blir inte bättre av att jag det stinker här inne just nu! Jag skulle steka några laxbitar i ugnen, men tro på fan formjäveln hade spruckit när jag skulle ta ut den.. :( De kom rök (det hade droppat ner i "golvet" i ugnen) som gjorde att brandlarmet startade.. Kalle och Katarina var ju här, stackars kalles öron!
 
Jag  har bockat av lite grann från min lista! :)
* Jag har ringt Flickas ägare så jag ska ringa och kolla med en veterinär och höra vad dom säger om hennes tänder..
* Jag har bokat bord på Falkens dock inte sagt ännu hur exakt många vi blir.
* Jag har klarat av skoterkort.
* Årsmöte vart det inte så mkt av då de hade kommit typ 30 dm med snö.. Ville inte ut och köra i all snö..

Men har ju dock lite kvar att göra!
* Hämta ut tränset
* Ringa veterinär. Hon har ännu inte tappat framtänderna och ser ut att ha nå luss eller nåt, hon kliar sig på halsen så den är skavd och lurvig!
* Kolla när jag kan hämta passet. Kan det ligga hur länge som helst innan dom kastar det?
* Gå med i facket 
* Byta bank..
* Ut och röra på mig!

Lovisa ringde förut, min systers äldsta barn, 5 år. Hon satt och spelade. Bolibompa hade nya hemsida med nya spel. Den gamla hem sidan hade dom sprängt! - Sprängt?!? -Sa jag. A men så var det iaf ;)
Lovisa skulle ha sin allra finaste Alla Hjärtans Dag klänning när hon kommer hit på min födelsedag! Är hon inte söt!? :)

Ne, godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0