090108

Usch, inatt mådde jag inge bra vill jag lova er. Vaknade i 12 tiden och hade jätte ont i magen. Jag till toan och hedde ur mig LITE. Inte alls mkt! Men jag mådde verkligen piss, satt på badrumsmattan med en handduk runt ryggen och väntade på att det skulle komma mer. Uscha!
Sitter på jobbet nu, mår inte illa, men magen känns inte 100. Hoppas det inte blir värre.

Igår kväll hade jag iaf jätte trevligt! Åt på Athena med Erik, Kicki och Daniel hette han nog, hehe.
Jag och erik åt plankstek. Kicki och Daniel åt nå me kött å bea iaf, kommer inte ihåg vad de hette ;) Gott som tusan va det och mätt så in i helvete vart jag!
Var ju bara tvungen å ta efterrätt åxå. Friterad banan åt jag, mumma!

Just det, innan vi for ner på stan var jag inte på shopen på travet och beställde ett träns!
Ni vet sånt där nylon träns som de flesta har i rött eller blått. Men jag beställde i mörkgrönt! Kommer bli skit snyggt!

Här ser ni bara en kindstropp. Men ni ser ju färgen iaf.


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Har lagt till dig nu :)

Kram

2009-01-08 @ 12:25:06
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0