090130

Tänk att hela Januari redan har gått! Eller jaa, Det är ju imorrn kvar också.. Men det har gått väldigt fort iaf!
Imorrn är det 2 veckor kvar till min födelsedag! yeey! Idag är det 16 dagar kvar, denna dag har ju som inte vart än! :)

Det första jag gör när jag kommer på jobbet är ju att kolla översikt på jobbet, eller ja, jag öppnar allt så jag kan sköta mitt jobb först såklart :) Men sen kollar jag om det kommit något kommentar (vilket det inte brukar;) Sedan kolla statestik och skriva nåt fint inlägg, haha. Men nästan varje morron när jag loggar in så har 1 person hunnit läsa min blogg! ;) Yeey. Nån som gilla att titta på den tidigt varje morgon? Eller är det nån som alltid är uppe sent? Aja, Alltid kul att någon vill läsa iaf!

Ähh. nu ska jag kika på några bloggar sedan spindelharpan!

Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0