15.21

Klockan är 15.21 när jag börjar skriva. Alltså precis kommit tillbaka från fikat. Eller fika och fika, rast snarare. Tog en banan.
Kan säga att vid 14 tiden så tvär dog det på telefon. Rätt så skönt haft typ 1 samtal sedan 14.00. Dom flesta banker stänger kl 15.00. Jag hoppas verkligen att nån bank har öppet till  halv 5 annars känns det så himla onödigt att sitta här, när man kan gå hem och göra lite nytta.
Idag vart det köttfärssås och spaghetti, Erik hade tydligen bestämt det! Tur det, så jag slapp göra min kyckling ;) Får bli det imorrn ist när man har mer tid.
Ska till stallet sedan också, måste tömköra om jag ska komma någonstans!
58 minuter tills jag slutar, tror jag ska spendera den tiden med tetris

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0