43 dagar kvar!

43 dagar kvar till min födelsedag! Yey! Funderar på att ha en liten fest, men bara en liten eftersom lägenheten inte är så stor. Men det kan bli kul! Fyller ju endå 20!! wiie, man lä ju måsta gå in bolaget på dan! hehe.

Måste berätta om min dröm som jag hade inatt!
Jag och Erik måste ha jobbat på en djurpark, för vi skulle in i en björn bur och göra någonting. Bussen vi hade var man tvungen att ställa en bit ifrån, vid nåt vatten så man var tvungen att simma dit björnarna var. En björn ätit upp en annan människa förut. Så jag var livrädd. Me det gick bra att göra det vi skulle göra ( vad det nu var) för bkörna var i nån buske och sov. Men när vi skulle simma tillbaka till bussen så hade dom sett oss. Den björnen som hade ätit upp en människa började jaga oss. Vi försökte att inge springa till vattnet, eftersom då skulle den absolut attackera oss. Men väl i vattnet så va Erik snabbare än mig på att simma, och björnen kom ikapp mig. Sedan vaknade jag! Tack och lov!

Mådde inge bra när jag vaknade. Kunde inte somna och kände mig rädd!
Har vaknat flera ggr sedan dess och trott att jag har försovit mig! endå så kollar jag att jag har ställt klockan flera ggr innan jag släcker lampan.
Man är ju lite störd, måste jag erkänna! Fler som är så?

Back to work. Snart fika! Yeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0