Årets andra dag.

Årets andra dag, och jag sitter på jobbet  och tittar runt på internet. Det ringer inte så mkt st nu på min avdelning, Det är faktiskt väldigt skönt! Bara sitta och glo på en massa skit på internet.

Mitt nyår var rätt så lugn, Eriks vänner Emma och Olof  och deras fina hund Lukas (golden-Setter) var hos oss. Men shit vilken god mat vi åt! Mumma!
Förrätt: Rostad "Längtan" men salldsblad, kallrökt lax, creme fraiche, och rom. (Men jag åt ingen rom)
Varmrätt: Smördegsinbakad älgfilé med leverpastej (man smetar in filén i leverpastej, rullar sedan in i smördegen) med klyftpotatis och rödvinsås
Efterrätt: Päron halvor med After Eight på (in i ugn tills After Eighten smält)  och vaniljglass.

Man var proppmätt efter den lunchen!
De där med leverpastej låter inge gott, men jag lovar ni borde smaka!
Vi hade inga Fyrverkerier, men John hade köpt så vi gick ut och tittade på deras ist, sedan är det ju många andra som hade som vi kikade på.






Kommentarer
Postat av: Meschan

Vad gott det lät med den maten =)spännande där med leverpastejs filè. får väl passa på att önska ett gott nytt år med också!!

2009-01-03 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0