Dagens + och -!

När jag börjar skriva är klockan 10.00 och jag sitter på jobbet. Jag ha fått 3 samtal hittils, dom flest a har ca 10 samtal!
Förstår inte varför det är så lugnt, men jag ska inte klaga! För det är rätt så skönt och inte göra ett skit och endå få betalt!

Dagens +
Jag smsade Erik imorse och frågade hur de gick för honom. Då var hon påväg ner med andra lasset till Sundvall. + att han hade fått se biljakts krasch!!
Han hade närmat sig en korsning, och hörde på polis radion (som fungerar i Sollefteå och Sundsvall) att en biljakt närmade sig samma korsning, men från ett  annat håll. Så han stannade någon minut och väntade. Sedan kom dom i en jäkla fart mot en annan korsning och kraschade. Erik såg det hela. Dom hade klarat sig (2st), och ena togs frivilligt, den andra fick dom snömula först ;) Fan skulle vilja se de där alltså! + att plisradion kom till användning för en gångs skull. Så Erik var inte ivägen och ble inblandad i något. Annars brukar dom finnas av nyfikenhet.
Så polisradion får dagens +

Dagens -
Dagens - får mat! Alltså, det är jui nte det lättaste att komma på vad man ska äta! Eller det är skit svårt rent ut sagt! Oftast blir det makaroner och korv (köttbullar), tacosgratäng och spaghetti och köttfärssås.
Jag är så jäkla dålig att komma på mat rätter!
Idag funderar jag faktiskt på Kyckling. Men har ni något förslag så hör gärna av er!!

Har hunnit tagit 3 samtal till under tidan jag skrivit så jag är upp i hela 6 samtal idag.
Hörs senare.




Kommentarer
Postat av: HANNAS

sv: Ikväll klockan sjuu tror jag, på tvåan :)

2009-01-05 @ 14:45:04
URL: http://haniepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0