En tur upp i skogen

Tömkört Flicka idag. Hon är jätte duktig!! Vi gick en bra bit upp i skogen och hade jag en vagn skulle jag nog kunna sätta på den på henne nu :) Hon har utvecklats mkt! I början slängde hon sig hela tiden och försökte inte lyssna eller lära sig. Jag trodde att det inte skulle gå, men ack den som ger sig! Det har gett resultat.
När vi kom tillbaka stog Tindra alldeles frostig på halsen och vit runt nosen med flås. Hon hade sprungit av sig en baksko också, sprungit bra nog måste hon gjort..

Nyss damsugit, så nu är dte fint här igen! :)

Imorgon Kl 11.00 är det Kalles dop! Undra vad man ska ha på sig då!?
Det är trav imorrn också.. Missar dock det.. Hade gärna gått annars när man väl har tid. Eller ja, denna gång hade jag inte det. Men det kommer väl mera dagar..


Flicka och Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0