Goddagens.

IDag har det varit lite mer ruschigt på jobbet. Men alldeles lagmot så man kan kolla lite på bloggar och spela tetris. Hehe!
Agående bloggen så ska jag fixa en snygg header nån helg närjag har föstått mig på hur man gör, för det vore faktiskt mkt roligare med en personlig ist, för dessa (tråkiga) stilmallar somm finns.

Idag flyttar Sivan oxkså som har två hästar i stallet! (hon flyttar hästarna på Lördag dock). Det är lite synd då min Flicka och hennes shettis Alice (som var "mobbad" av de andra 2) har blivit bästa vänner! Jag hoppas att både flicka och alice kan kommer kunna vara goda vänner med deras "nya" kamrater. Alla har ju gått tillsammans men dom har ju gått 2 och 2 så att säga. äähh nog om det!

Men visst har jag vart duktig på att uppdatera min blogg. Hoppas det håller i sig i längden också. Eller hur!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0