Godmorgon 090120

Idag är jag fortfarande trött, men jag hoppas att min hjärna är med någolunda iaaf! ;)

Igår efter jobbet bjöd vi hem Katarina och Kalle på mat, fast kalle åt ju bara sin välling. Tänkte att det är ju lite rörigt i båda lägenheterna nu. Så jag och Erik ville vara lite snäll :)
Det vart Taco gratäng ;) Det är ju så enkelt att göra, och är ju såå gott :)

Sedan tog vi en sväng till stallet jag tömkörde litte i hagen med skaklar på. Hon får lite kortslutning när det är något nytt på G, men bara man håller på lite varje dag så ska det bli bra :) Hon är ju inte rädd för att det låter och så där bak, men när man svänger så är det inte så kul ;) Men hon lär sig rätt så snabbt, så bara vi får hit vagnen så kan vi sätta på den om någon vecka. :) Hon har nog ont i sina framtänder, hon håller på att tappa dom, hoppas hon gör det snart så man inte behöver fixa det med någon hästtandläkare.. Men det ser ut som dom är påväg att lossna iaf.

Tittade på Idrottgalan igår. Jag tyckte att den var bra! Kalla fick Jerringpriset. Hennes prestation går ju bara inte att göra!
Samtidigt så Kallurs insats att sätta världsrekord på en sprintergren i friidrott är ju grymt stort!
Men personligen så var Kallas insats den man kommer ihåg!

Ne nu ska jag ta och jobba lite granna. ;)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0