Godmorgon

-27,5 när jag klev upp ungefär kvart i 10!! Får se om man ens tar sig ut idag, funderade på att fara till stallet, men njaaaa!
Så idag blir det nog en del städande, och filmtittande..
Ja just det, igår. Började med filmen Djävulen bär prada. Hade egentligen ingen aning om vad den handlade om. Den va ju inte den bästa filmen man sett. Den filmen var nog mest för dom som gillar mode. Sedan ville Erik se Jägarna, men jag ville inte. Då hedde han på Dunderklumpen ist. Haha! Jag vart så trött så jag såg inte så mkt på slutet..
men tänk er.
Fråga: Ja, vad gjorde ni i Lördagskväll då?
Svar: Njäe, kikade på Dunderklumpen och drack grogg!
HAHA!
Ne! Ska äta fukost nu, sen ska jag och Erik krypa ner i soffan och se på Jägarna!


Alice och Flicka. ca -17 ute. Dom är lite frostig på ryggen.

Kommentarer
Postat av: Sivan

Nämen titta, min lilla skrutta. :) Kan tro det är lugnt i stallet nu när mina gangstrar flyttat. ;)

2009-02-10 @ 08:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0