Godnatt!

Godnatt!
Jag har just tittat på let´s dance. Jag trodde att vissa skulle vara bättre och vissa sämre! Vart lite förvänad över vissa må jag säga! Och Jessicas klänning! Oj oj vilken ful! Jag tyckte den inte var av det finaste laget.
Näe, imorrn ska jag ut och motionera, till stallet och bara ta det lugnt! Det är trots allt lördag! Erik och John ska köra rally i Hammerdal, Så dom lär vara borta mest hela dagen.
På söndag ska jag hem och hälsa på, ska ta med finkan. Ska försöka fixa lite spån också. Dom har  inte öppet på helgen, men Erik känner ju dom.






















Erik hade med sig kameran en dag på sitt jobb!



Namnlöse 584. Hingsten som har en speciell plats i mitt hjärta. Så otroligt charmig. Kan ibland få en tår när jag tänker på honom, han är bara så underbar! Han är världens bästa!!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0