Gormorgon 090122

Godmorgon!
Känner mig på ganska bra humör idag. Hittils iaf. Får väl se va de ringer för id----r idag som kan få en på dåligt humör..
Än så länge är det lungt iaf (1samtal;) Kan ni förstå att denna har vart en SKITvecka hittils! Aja NOG om det! 

Igår var jag och Erik ute och gick. Vi gick runt Forsvägen, sedan ville Erik gå upp genom "skogen" till lägenheten, jävelskit! Hur som helst va det jätte skönt att röra på sig litte granna! 
Appropå att röra på sig... Min träning har inte gått så bra hittils! :s  Måste nog ta med mig Erik på en sväng igår. ( Det va han som fick med mig igår :s). Usch jag känner mig dålig! Kan inte nes hålla det jag lovar mig själv! :s

Eftersom att Erik skjutsade in Katarina till stan igår em, så skyndade jag mig till stallet direkt när jag hade slutat. och Erik skulle laga mat tills jag kom hem. Så det vart ingen tömkörning igår. Vill inte göra det själv. Känner att hon är inte helt OK för det än. Men dock inte så långt i från! Hon har utvecklats bra tycker jag! 
Men när jag kom dit så stängde jag av bilen, för när Erik har kört den typ hela dagen så har den startat jämt! på första försöket dessutom.
Så.. När Lina ska starta bilen och fara hem... Tror ni bilen startar?!?!? VAD GÖR JAG FÖR FEL?? Jävla skit!! Erik fick komma och starta med hjälp av startkaplar.. Jag fattar inte vad jag gööör?! Aja..

Imorgon kommer Meschan!! (Johanna) Vi ska sitta och dricka lite groggar och bli skitfulla! ;) Haha! Varför är det bara torsdag nu då?! ;)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: kicki

Fy va skoj de där lät:P

Hoppas du blir riktigt full.. synd bara att inte jag får titta på:D

HA EN UNDERBAR KVÄLL!! så ska vi gå ut när jag kommer hem:D

KRAM

2009-01-23 @ 20:32:38
URL: http://kickilicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0