Hej

Jag har oOont i magen!! huhu!! Det spänner som fan hela tiden, började igår kväll, och har varit så konstant sedan dess. Inatt låg jag vaken säkert över en timme bara för att jag hade så ont! Det är säkert mkt luft i magen som sitter fast nånstans? Nån som vet vad man kan göra åt det?

Jag är fortfarande helt såld i den där lilla vita hunden!! Huhu!! Vill haaa !

Ne nu ska jag gå och hjälpa till att bära litte grejer. John och Katarina håller på och flyttar lite smått nu :)

Får se om jag skriver mer sedan, annars hörs vi imorrn!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Flyttar lite smått?!?!?! jag e trött nu.... kl e snart 12 oxh john har inte skruvat ihop soffan, skurat badkaret som man tydligen måste göra idag eller fikat...Jag har inte diskat de jag skulle en jag hade ingen diskborste.... Men kalle han sover han... tack för hjälpen! kram

2009-01-18 @ 23:53:27
URL: http://sweetlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0